godissugen

Ååååh jag är så arg på Kalmarhem!! Skulle kunna döda med mina blixtar från huvudet... Tur att Robert ringde och muntrade upp mig mitt i allting. Min favorit, som alltid ställer upp och som alltid orkar lyssna på mitt tjat..♥

Har packat klart allting tills imorgon, Helen kommer och hämtar mig halv åtta och ska köra mig till tågstationen.. Så himla gullig!
Jag blev akut godissugen och jag vet inte om jag ska dra på mig en jacka och springa iväg till macken och köpa lite.. Jag vet att jag inte dör om jag inte gör det men det skulle vara jätte super mycket gott! Jag tror jag tar en sväng dit, ska bara hitta någon i min telefonlistan jag kan ringa och babbla lite med. Jag är lite av en telefonpratare tror jag, kan verkligen prata i timmar!!! Och speciellt när jag är ute och går.

Nej jag får nog skynda mig nu så de inte hinner stänga.. pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0