Hemma igen!

Ja då var jag hemma i Kalmar igen efter en dags resande på en buss.. Det tar på krafterna men jag tycker även det är riktigt mysigt att sitta på en buss länge lite sådär ihopkurad i jackan och ha bra tidningar och goda saker att äta. Lite skitsnack i telefon och lite sömn är inte helt fel. Så dagen har gått väldigt bra sittandes på min lilla rumpa. Lite bortdomnad är den dock.......

Har packat upp alla saker redan, gjorde det nästan innan jag fått av mig jackan..för är det något jag hatar så är det att packa och packa upp. men det har jag sagt förr! Så nu har jag en helkväll framför mig med bara massa mys, jag har godis och massor att läsa. Ska nog bädda ner mig i sängen med datorn, känns som det går bättre att plugga där.

Nej dags att sno ihop lite mat, för här är man ju inte bortskämd med att världens bästa kille lagar mat åt än !!!!

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0