Jag tror vinden börjar vända...

Helt pantad i huvdet efter 2 föreläsningar på sammanlagt 6 timmar...Men det gör inget för jag mår så jävla bra! Vet inte vad som har hänt, men jag fick någon energi och styrka från min sömn inatt. Sen så omgivs jag av roliga och gulliga människor om dagarna så det börjar bli roligare att bo här..
Ringde nyss på en kanonlägenhet, jag bara MÅSTE HA DEN!!! det är en person som ska titta på den imorgon kl 13 och sen skulle de ringa mig om han/hon tackade nej. Jag ska fasiken be ikväll. Den ligger i kanonläge, är perfekt i storlek och den blir min för hur länge jag vill.. Om jag får den får jag äntligen ta hit alla mina möbler och göra mitt eget hem som jag ska ha i tre år fram över. Hade jag vetat vem det var så skulle jag seriöst ringa och mutat den ;)

Jag har även bestämt mig för att jag enbart ska omges av människor som gör mig glad och lycklig och ingenting annat. För det är en sådan person som jag är.. alltid ett leende på läpparna och vill alla väl.

Har massor av sidor att läsa ikväll och 10 sidor anteckningar att gå igenom.. Men först: laga lasagne!!

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0