Na na na na Come on



Jag har lite att läsa ....

Fastnade uppe i centrum på h&m och ut kom jag med kläder, brukar väl aldrig hända mig! ;) Jag var inte tillräckligt smart att förstå att jag skulle få bära hem alla kassar själv sen. Tunga böcker, kläder, matkassar och ja...mina armar brännde rätt ordentligt! Tog en värmepaus i solariumet på mitten av vägen för lite vila.

Det är inte skönt väder här idag, det snöar och blåser förfärligt. Vilket håll man än vänder sig åt så blåser det rakt i ansiktet.

Nu har jag slängt in en maskin tvätt och suttit och snackat med amanda en stund. Skönt att få lite tid tillsammans med de man faktiskt bor med. Pratade nyss med baby i telefon, åh vad jag saknar honom! Han ska dö av pussar på fredag, eller ah kanske inte dö men nästan :D

Nej en kaffe på det här och lite läsning vore inte helt fel. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0