Snacka om att jag gått miste om min chans på den tomten..

Haft sån fruktansvärt bra dag idag! Har skrattat ihjäl mig och haft så sjukt kul.. Seminariumet gick kalasbra och jag har fått mycket mer förståelse nu än vad jag hade innan. Sen har vi haft kurs i informationssökning på biblioteket. Jösses det är ju en hel vetenskap.. Dock hade vi föööör kul för att koncentrera oss till 100 %..

Jag börjar trivas ordentligt i Kalmar nu faktiskt.. Fått kanonvänner och staden börjar bli mer som min. Jag hittar nästan överallt och ja det känns riktigt bra. Kommer nog stortrivas här i 3 år!!!

Nu ska jag börja packa lite inför imorgon då det bär av hemåt och sen ska jag plugga lite.



puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0