Jag går runt med ett blått pannband hela veckan

Det finns så mycket för mig att berätta för er, men jag vet inte om jag orkar skriva allting. Det är så otroligt mycket jag har varit med om på bara den lilla tiden jag har varit här. Så många nya intryck, möten med nya människor, ett rent helvete med inpumpad information, en stad där jag har noll koll på vart jag är någonstans.. och ett enormt saknande av alla där hemma.

Jag har frukansvärt kul och trivs bra, det kan jag inte säga någonting om. Men att man kunde bli så mentalt trött efter sådana häktiska dagar visste jag inte.
Hade min första föreläsning idag och jag kan ärligt säga att jag fattar noll. Men jag tror det blir bättre när man kommer in i det. Träffa en kille igår som hade pluggat 4 år och skulle sluta till sommaren. Och han sa att det sista han ville var att sluta plugga för det fanns inget bättre. Han var en helt vanlig människa precis som jag.. så kan han så kan jag tänkte jag då. Men som sagt det blir nog bättre med tiden..

Just nu koncentrerar jag mig på att hitta en egen lägenhet innan sista februari, jag vill verkligen inte bo i rum. Det är inte min grej alls. Men hittar jag inget så flyttar jag in hos Helena. En gullig tjej som jag träffat här. Även Linnea är ett nytt ansikte och en person som jag kommit bra överrens med.

Igår var vi på välkommssittningen och det var sjukt roligt, hittade hem gjorde jag också mitt i natten. Det är verkligen kors i taket för jag hittar ingenstans här annars :P men det lär man sig väl också med tiden..åååh att allting ska ta sådan tid.

Det jobbigaste just nu är väl att min lilla kärlek inte befinner sig hos mig, att vi är så långt som 45 mil ifrån varandra. Det för fan ondare än vad jag trodde det skulle göra. så honom saknar jag massor!♥

Är ledig resten av veckan nu från skolan.. Men det kommer vara festligheter både onsdag, fredag och lördag vilket ska bli skoj. Har en uppgift som ska in på fredag innan 12.00 som jag måste göra också. Men bara det att få andas ut och inte ha fullt schema i skolan gör mig lite lugnare.

Saknar min familj och mina vänner där hemma också, längtar efter att få krama om er!

Nej om man kanske skulle göra sig lite mat. Hoppas ni mår bra och inte har lika mycket känslovågor som jag..

puss!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åååh mitt lilla hjärta är så kär <3 pusssis!

2011-01-19 @ 09:21:29
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0