VOLYM

Det var grymt igår kväll, så mycket folk inne på en och samma krog i sverige har jag då aldrig sett i mitt liv. Det var nog det största harrys jag sett också. I för sig så har jag inte sett så många mer harrys än i eskilstuna och det tycker jag är stort. Rebecca och fiona gjorde sin grej bakom dj båset kan man ju säga.
Vi gick sen och handlade upp hela max, den hungern vi hade var inte att leka med. Gud så vi skrattade! Stackarna som jobbar där mitt i natten tillsammans med fulla ungdomar.. skulle jag aldrig orka..
Jag fullkomligt dog i sängen när jag kom hem och vaknade inte förens 12.30 idag, verkligen kors i taket!


Om ni undrar vad vi gör här så kör vi CAPS vilket är ett känt studentspel. Det går ut på att kasta kapsyler i varandras glas och får man en i sitt glass så utmanar man den som kasta och förlorar man då får man dricka allt man har i sitt glas. Det finns även ett stor glas i mitten där alla deltagare har blandat alla sina drycker (vidrigt).. och om man träffar det så är det botten upp och godnatt ;)



VOLYM (harry's)



På Max



Jag kunde inte sluta skratta åt Natalia när hon kom med alla dessa påsar med salt och peppar.
Jag: Ska du verkligen ha sådär många?
Natalia: Du måste förstå att det är här inte så många, titta här ....

sen häller hon allting i sin ketchup och på sin hamburgare och börjar äta .. sen säger hon:

Natalia: jag älskar salt, jag älskar svartpeppar och jag älskar även ketschup..



Nej nu ska jag hoppa in i duschen för ska snart möta upp skåningen för lite häng på stan :)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0