En gång är ingen gång, två är lika med noll. Kom och lär dig samvetets ekvation!

Den roligaste kvällen hittils var igår! i 7 timmar var alla igång på dansgolvet och även massa lekar och annat skoj. Sjömännen dök upp vid 9 tiden och då började köttmarknaden.. jisses, alla har sagt att man ska akta sig för dem vilket sen många tjejer inte gjorde ;) Även om delar av kvällen blev riktigt spårat så var det grymt kul. Jag är förtillfället ritade med spritpenna över bröst, armar och panna. Ska nog börja skrubba snart om jag ska kunna visa mig på sittningen ikväll!
Jag ljuger inte när jag säger att nästan alla killar började strippa, men det gick inte längre än till kalsongerna och det är jag glad för, haha .. sen är det inte så att de sätter på sig kläderna igen utan de fortsätter i kalsonger en del resten av kvällen. och det dröjde ca 3 sekunder innan många av tjejerna slet av sig tröjorna och dansa runt i bh. Så jävla sköna allihopa. jag börjar förstår vad alla menar när de säger att studentlivet bara innehåller ett sjukt supande och att alla ligger med alla.
jaja kul som fan vare iallafall! och inte nog med det, alla säger att kvällens sittning är bäst på veckan eftersom det är ikväll vi ska få ta av oss banden och gå från nollor till ettor. så jag har nog ytterligare en höjdarkväll att se fram emot!

Idag ska jag bara ta det så himla lugnt fram till 18.30.. ska ligga i sängen hela dagen och bara myspysa under täcket med film. dock har jag inget godis och jag saknar min pojke!!

puss!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0