Jag saknar mamma!♥

Såhär förstörd var länge sen jag var, ingenting på kroppen funkar och jag bara ligger i sängen och glor .. Har legat nerbäddad under duntäcket med alla kläder på mig ett bra tag. Och så fort någon från min släkt ringer så skrattar de bara och säger ja alex det är hårt att vara student..Men som sagt så ångrar jag ingenting den här veckan :) Men jag säger bara rutiner tack!

Det var grymt gott med kinamat förut och vi fastnade där efter att vi ätit och bara satt och snacka i två timmar. Sen var alla lika döda så vi gick åt varsitt håll.
Jag tittade på en serie vid namn "Våra vänners liv", verkligen skitbra.. Jag har skjutit upp det sista avsnittet ett tag nu för att jag verkligen inte vill att den ska vara slut. Och så för några timmar sen la jag mig för att äntligen se det efterlängtade sista avsnittet. Ja vad tror ni händer då????? De har tagit bort avsnitten från svtplay.. åh gud så sur jag vart!! så kan de bara inte göra..

solsidan är nog bland det bästa som finns! nu ska jag sova min skönhetssömn. sovgott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0