Myshelg!

Gud vad helgerna går fort!!
Känns konstigt att vara hemma, känns inte riktigt som mitt hem längre. Det är verkligen som att jag är på besök! Jätteskum känsla.. Har tillbringat den mesta tiden med min underbara pojke i helgen. Han har lagat fina middagar och allting. Kärlek till honom!! Nu har han stuckit iväg på hockeymatch och jag har haft besök av mamma. Vi håller på att boka resa till sommaren :)
Har tryckt i mig en stor semla också, riktigt smarrigt!

Ikväll är det solsidan, men först ska jag laga middag så den är färdig tills mannen kommer hem.. Sen ska alex komma hit♥
Imorgon blir det att åka tillbaka hem till Kalmar för en intensiv pluggvecka.. Vi har ett arbete som ska in och det är inte det lättaste ska jag säga er.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0