Nu börjar det likna något..

Har fått tillbaka min nya dator, och nu verkar den fungera bra igen!! Så nu är jag en glad tjej :D
Lägenheten är nästan helt flyttstädad nu, har bara ugnen och badrummet kvar och det kör jag och mami imorgon bitti. Så jävla skönt att allting är över snart. Kommer vara helt underbart att bara få ligga på stranden i 7 dagar och dricka cosmopolitan ;)
Kommer hem fredagkvällen rätt sent och sen bär det av mot Kalmar på lördag morgon. Här är det inte brist på rastlöshet iallafall. Ska väl jag vara glad för....

Imorgon ska jag fika med ulrika, ååh det var så sjukt länge sen jag träffa den tjejen. Hon är saknad och jag är så himla glad över att jag hinner träffa henne innan jag sticker.
Kim ringde nyss också och sa att han och stephanie var påväg till mariefred för att säga hejdå. buhuu det kommer bli tårkalas.. fast ändå inte för jag tänker inte säga adjö till någon. Jag ska flytta till en annan stad som bara ligger 45 mil bort. Ingen försvinner ju och jag kan fortfarande alltid komma hem och krama på mina älsklingar om saknaden blir för stor. Så jag säger enbart, vi ses snart igen! jag ska ju inte dö liksom eller försvinna för alltid...

Nu ska vi snart äta mat här, jag och sötgrisen. det blir köttgryta med massa gott! ni får ha det så bra!!!

puss











♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emelie

åh, vad glad jag blev när jag såg bilderna! :)

2011-01-15 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0