Barnvisor

Tänk om jag hade en liten liten apa oumpa oumpa fallerallerej.... jag saknar att sjunga alla dessa mysiga barnvisar, inte för att jag alls kan sjunga men barn blir lugna och jag trivs med att gå igenom visa för visa. Mina kusiner har blivit alldeles för stora för att höra på mig när jag sjunger. Så som tur är har jag ju dagis, så ååh vad jag ska sjunga hela hösten.
Sen kommer jag bli en mamma som väldigt väldigt ofta sjunger för sina barn!

Det är mycket och slitigt jobb om dagarna nu på restaurangen, oftast är det väldigt kul för jag gillar ju tempo! Men jag börjar känna mig riktigt trött om kvällarna. Igår fick jag hoppa in som kallskänka och lär få göra det idag också, inte en lugn stund vill jag lova..

Nu måste jag ta diskbärget här innan jag ger mig iväg, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0