Nu sticker vi till Turkiet

Ja det var inte länge sen jag räknade att det var 100 dagar kvar till turkietresan, och idag är det dags att flyga! Åh det pirrar i hela min kropp, värme, sol, bad, dansa hela nätter, drinkar och vackra vyer. Jag lever alltid som i en dröm när jag är utomlands. Men samtidigt är jag ingen person som skulle kunna flytta utomlands. Jag älskar sverige! Det är perfekt att åka till världens olika paradise för att skämma bort sig själv, sen räcker det :) Att jag har evelina vid min sida och i min säng en hel vecka är helt underbart, vi har så kul tillsammans!

Jag har nyss duschat och målat naglarna, ska strax klä på mig och sminka mig och sen packa ner det sista i väskan! 14.00 blir jag hämtad så då börjar vår resa. Hoppas ni får en bra vecka här hemma och att det inte regnar allt för mycket på er ;)

Vi hörs om en vecka! pussssss



Kommentarer
Postat av: Jasmine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 15:09:18
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0