Vad ska jag nu göra när det inte finns klubbar om nätterna?!

Jag är hemma från Turkiet och har haft en kanonvecka, självklart blev jag sjuk (riktigt sjuk) de tre sista dagarna... Det var en nära dödenupplevelse vill jag bara tala om. Och under hemresan tror jag fan jag var döööd!
Gjorde det dummaste jag kunde göra på Lördagen, jag stack på galej! men som sagt, kapten morgan räddar mig i alla situationer :) Sarah och Amandas 40 årsfest blev riktigt lyckad och jag hade en kanonkväll.

Igår var det Söndag och det enda jag och jonas gjorde var att kolla på tre kronor, grilla och tvätta. Sjukt skön dag!
Idag är jag hemma från jobbet så jag får vila upp mig ordentligt för imorgon börjar jag igen och jobbar hela veckan.

Vart tog sommaren vägen? Det är snart augusti och sommaren är snart slut.. Men tiden går väl fort när man har roligt! Men jag saknar grillkvällar med vänner och öl? jag saknar att ligga på stranden en hel dag och bara trivas. Första gången jag solade och badade i sverige för i år var i Lördags, det är ju skam!

Nu har jag latat mig tillräckligt sen jag klev upp från sängen, dags att ringa ett samtal, vika lite tvätt och städa lite i lägenheten. puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0