Det kommer från en 6 åring och en 5 åring...

Valter: Är du kär i jonas?
Jag: Ja det är jag...
Valter: Okej, men vem är du mer kär i då?
Jag: Skulle jag vara kär i en till menar du?
Vilmer: Du ser ut som en sådan som är kär i många...
Valter: precis, så vad heter han?
Jag: Det är ingen mer vad jag vet?!
Vilmer: suck* en klapp på min axel...det är ingen fara det är okej att vara kär i 17 killar samtidigt!

haha jag dog av garv! mina små kusiner är så himla goa, man vill bara äta upp dem!

Dagen började 07.30 hos mina kusiner, jag skulle titta på hundratals pokemon-kort och säga vilka jag kände igen från "min tid" och vilka jag inte kände igen. det var en känna igen-hög och en inte känna igen-hög.
Sen spelade vi lite spel och byggde djurgårdar.
Sen åkte vi iväg till affären och köpte jordgubbar och glass. Sen var det var lunchlagning (vilmer skötta den helt exemplariskt)

-alex jag har rört i makaronerna nu och de ser färdiga ut, du vet det är snabbmakaroner vi lagar!

mycket riktigt var det klara. Duktig 5 åring!

Sen har vi varit ute i bäcken och fångat småkryp i vattnet och lagt i burkar. Roligast är ju tydligen att föda upp myggor! Hur man nu vill ha fler myggor? Men det kan man ju bara fråga dessa små pojkar.
Vi har haft filmmys och killa på ryggen mys. Såklart fick jag inget kill på ryggen utan mina naglar gick i en timma i sträck på deras små gyllenbruna ryggar! Snart kommer väl nästa "pojke" hem och ska bli kliad på ryggen. Ska nog kapa naglarna så jag kan säga "nej tyvärr har inga naglar, synd"..

Ett riktigt partyhumör har smugit sig på under eftermiddagen, varför har ingen lite partaj såhär dagen innan midsommar?! Man kan juu hoppas att partyhumöret finns kvar i morgon!

Nej nu ska jag kolla vad man kan laga av köttfärs, det står noll i mitt huvud på fantasi när det gäller mat idag. Ännu roligare är det att laga mat när jag inte ens är hungrig....

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0