En hel helg med bara massa firande!

Ja igår tog min fina bror studenten och det var en riktigt grym student måste jag säga. Har aldrig varit i Nyköping förut när det är studenttider, shiit det var galet mycket studenter och massssssor av flak. Men min bror var dyngrak, lycklig och glad och då är hans syster likaså (skippa de dyngraka)..

Idag är det Ångansdag vilket betyder att jag måste jobba. Det kommer vara varmt, sjukt svettigt och massor att göra. Jag längtar tyvärr inte till jobbet idag :) Men ska gå redan vid 17 för idag ska min 20årsdag firas av släkt och familj. Det vankas överraskningar från både höger och vänster och jag håller på att få fnatt. Tycker inte om att inte veta vad som kommer hända. Älsklingen är iallafall med hela kvällen, likaså mina kusiner så det blir att korka upp på en gång! Ikväll ska jag få känna mig lite odräglig, haha nejdå!!

Nu måste jag fixa innan jag måste gå till jobbet. Puss o Kram på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0