Idag har allt varit kanon!

Vaknade av att min man var extra mysig väldigt tidigt imorse, han brukar normalt ha mig som hat-objekt på morgonen och verkligen ALLT går ut över mig. Men han var tydligen utvilad vid 03.00 inatt och då kröp han nära och var sådär gosig i 2 timmar innan han skulle gå upp. Så önskar jag han kunde vara jämt! Kanske inte väcka mig kl 03 dock :P Men det gör inget när man får ha honom som ett klistermärke omkring sig ♥

Dagen på jobbet har varit kanon, haft en kanondag med sarah och det var nog tack vare henne dagen på jobbet blev lite extra rolig! :)

Kommer hem och hittar en mogen mango i kylen..Lagar middag och lyckas för första gången med en sås :D
Nu ska jag bara diska lite sen ska jag krypa ner i soffan med min mango och titta på en romantisk film (måste passa på när jonas är borta).. Hoppas bara på att han kommer hem med ett leende på läpparna så är min dag fulländad.

puss o kram!


Ibland så! :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 09:02:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0