Ja då var man 20 år fyllda!

Ja då var man inte tonåring längre och det känns riktigt bra faktiskt. Just nu mår jag riktigt bra, jag får gå på systemet, jag har blivit sambo med min älskade man och jag har ett jobb som jag trivs med. Har jobbat varenda dag sen jag kom hem förutom igår och i fredags. Full rulle och jag kommer jobba ca 6 dagar av 7 i veckan.

Födelsedagen igår var perfekt. Vi var uppe i sthlm tillsammans med släkten på nettans sida och firade jonas gammelmorfar som fyllde 95 år. Det var massa go mat och god tårta. Sen avslutade jag med middag på Riva i strängnäs tillsammans med jonas, simon, robban och robin. Familjen och släkten firar mig på Lördag! Kan ju berätta att jag fick jätte jätte fina örhängen av älsklingen min ♥

Nu har jag lagat lasagne till min babe så han får lite mat i sig när han kommer från träningen. Sen blir det fotboll hemma hos Krille ikväll. Sverige mot Finland! Mer än så har jag inte att berätta för er :)

Puss o Kram!!


Inte så stor förändring mer än att jag är lite mer knackig i lederna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0