Kaos!

Ja nu har vi druckigt öl i lite mer än 4 timmar, men nu äre stopp! :) Det är ju en dag imorgon också och jag ska upp svintidigt. Bussen går härifrån 8.17 ut till flygplatsen. Så ja sista natten i Kalmar för detta halvår iallafall.

Amandas (i min klass) pojkvän får bannemej 5 guldstjärnor av mig, vilken toppen kille! Han diskar, pussar ofta på amanda, bjuder amandas alla vänner på alkohol och har tålamod att sitta med oss brudar när vi gaggar. Det är fan ett under, du är lyckligt lottad tjejen! ;)

Jag har nu ställt fram alla de sista sakerna som ska ner i väskorna, sen hur jag ska få ner det är fortfarande den stora frågan! Kommer väl få psykbryt imorgon bitti och sätta mig och grina så jag missar planet. Att ta med skinnjackan just nu känns helt onödigt, men det kommer ju kallare sommarkvällar också?! Då måste jag ju ha en varmare jacka. Nej jag är fan nära på att böla, hatar att släpa, hatar att packa.

Jag ska noga tänka ut vart jag vill bo sen och aldrig mer flytta, det finns ju inge värre. Och den mannen jag sen kommer leva med får bannemej bo kvar där han också, hela sitt liv. Och måste vi flytta så drar jag på semester under den perioden. Sen kan jag ju säga att nästa gång jag flyttar ska jag slänga så sjukt mycket, sälja allt jag äger och har. Vill äga typ 8 kartonger och en säng, that's it!

Nej dags att föna håret, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0