Lalalatralalaa

Livet leker fortfarande i ledighet, och kors i taket så är jag inte hysteriskt rastlös än! Igår träffa jag ulrika och luncha/fika på anna på torget, sen gick vi till frisören och klippte av lite hår på fröken, sen fortsatte vi hem till mig för att jag skulle slinga hennes hår och det blev jättefint :) Kvällen bjöd på god mat och gott vin hemma hos U och felicia var också där. Sen slutade jag på värdshuset med en öl! mycket bra dag!

Idag har jag tagit mod till mig att tvätta, så kl 15 vet ni vad jag gör. Men nu ska jag först ner på byn och uträtta några ärenden. Om kvällen bjuder på fint väder så ska jag och jonas kolla på fotbollsmatch :)

Kan ju även nämna att jag blivit mer rödhårig igen, tro det eller ej men min man har färgat! Inte en enda fläck i pannan och ett jämt och fint resultat. Ibland chockar han mig ♥

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0