Mycket spring på jobbet, det är min träning!

Jag har tappat bloggsuget lite känner jag, även om jag gör massa roliga saker som kanske skulle kunnas skriva här så har jag ändå ingen lust. Jaja det kommer väl kanske tillbaka någongång :)

Idag har jag jobbat mellan 10-17, det var bara jag och kocken så jag har fått springa en del. Säger som min chef säger jämt till mig när jag klagar :" det är inte många som får betalt för att göra av med kalorier alexis!!" haha ja han har väl rätt där.
Det kom in en liten kille idag på jobbet helt ensam utan varken familj eller någon kompis. Han varsåhär lillgammal och skulle ha glass. Tre kulor minsann. Jag blev helt kär i honom! Han var som en liten bakelse. Egna pengar och allting hade han också.

Sprang på jonas mammas nettan efter jobbet och hängde med henne en timma, hon är så himla gullig! Nu är sitter jag hemma och har precis målat naglarna och ska börja med maten. Älsklingen är på träning och jag vet någon som kommer vara hungrig när han kommer hem om 30 minuter. Så det är väl dags att sätta igång.

Imorgon tar min älskade bror studenten, är så stolt över honom att han gått ut med så himla bra betyg (bättre än mig)!!! Jag kommer gråta floder imorgon, men det struntar jag i för jag älskar honom över allt annat!


Jag önskar dig all lycka i livet och gör inget dumt imorgon som din syster inte skulle gjort ;)
(bild från min student förra året)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 04:57:25
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0