Nu är jag hemma!

Ja nu är jag äntligen hemma i Mariefred igen!! Så skönt och kliva av flyget och mötas av mamma, min älskade mamma! Har varit ute hos m&p hela dagen och ska åka hem till jonas om ett tag. Ett stort grattis till min älskling som fyller 25 år idag!! Ikväll ska vi äta god mat och så ska han självklart bli ompysslad :) Mycket mer än så har jag inte att säga idag. Hoppas ni får en fin kväll i det underbara vädret. puss o kram!

Juste ni kanske vill veta hur det gick för mitt bagage ;) Först när jag skulle ta bussen ut så fick jag åka gratis, mycket snäll busschafför. Sen när jag väl kom ut till flygplatsen var jag så himla rädd, jag tänkte att antingen får jag lämna en väska här eller så kommer jag få betala över 500 kr. När jag kom fram dit så tittade jag lite snällt på henne och sa: Jag har ett extra bagage med mig för jag ska åka hem över sommaren, hoppas det är okej?? Hon titta på mig och suckade sen tog hon min legitimation och gav mig ett leende och så rullade mina väskor iväg. Man fick ha max 15 kg med sig och jag hade 30 kg, haha.. Så ibland har man tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0