Onsdag

Vart tog det fina sommarvädret vägen?! Är det nu den svenska sommaren har börjat, bara massa regn?! Sicken tur att det inte alls är många dagar kvar tills jag åker till turkiet. Jag längtar så mycket efter att få vara ledig, bara ligga i solen och grillas, gå ut varenda kväll och shakea häcken av mig och dricka mig berusad utan att ha ångest över att jag ska upp tidigt för att jobba. Ååh det ska bli så skööönt!

Idag har det varit full rulle på jobbet. Vi hade bokning på 80 personer från Uppsala. Men efter mycket om och men så hade vi nöjda kunder som gick därifrån. Vi är sådant jävla bra team på jobbet!!

Imorgon efter jobbet ska jag hem till sarah och rickard och se hur dem bor, sen ska sarah färga mitt hår. Så gulligt! Äntligen kanske jag kan få se lite normal ut i håret istället för denna råttfärgade tråkiga färgen och sen den otroligt sexiga utväxten ;)

Ikväll är jag åter själv, jonas spelar DM i Nyköping. Så jag har köpt mig en skvallertidning som jag ska gotta mig i.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0