Överraskningsfest för mig!!

Herregud vilken kanonhelg! Jag visste att jag skulle bli firad (20 år) på lördagen med släkten och familjen, jonas skulle också följa med. Jag jobbade hela dagen och såg verkligen fram emot kvällen och 30 minuter innan jag slutade så får jag sms av jonas att han ska åka och kolla på fotbollsmatch istället och komma senare. Jag var så himla ledsen, besviken och arg. Allt var ju förstört i princip tyckte jag. Han skulle kolla på fotboll på min dag istället för att fira mig..

Mamma hämtade mig och körde hem mig så jag fick duscha lite snabbt, jag minns att jag stod och stampade i duschen för att jag var så ledsen. Allt var hopplöst.. Mamma försökte gör mig på bättre humör för jag var verkligen nere.. Sen åkte vi ut till mamma och pappa. Där möttes jag upp av pappa och christoffer (fortfarande lika sur) sen krama jag om mormor och lite så .. Sen så gick jag in i köket för jag skulle minsann ha fem drinkar istället för en. Och håll i er nu! Vad tror ni händer?!?! DÅ KOMMER ALLA JAG ÄLSAR UT FRÅN VARDAGSRUMMET OCH SKRIKER GRATTIS. Helt sjukt alla mina närmaste vänner (förutom kalmartjejerna, alex, stina och kim&freddie som inte kunde komma).. Och ja där stod ju även jonas :P .. Vi blev runt 20 stycken tror jag om kanske inte några fler.

Jag vart så glad att jag börja böla som vanligt .. Vilken lycka! Och ni alla gjorde min kväll till den bästa! Jag älskar verkligen er♥♥ Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på att min älskade mamma och min älskade pojkvän har fixat denna överraskningsfest åt mig och jag inte visste ett skit! Festen tog slut när morgonen hade tagit plats igen och då hade det hänt mycket under kvällen ;) hahaha...men det sparar jag för de personernas skull!!!!

Igår hade min bror studentskiva och det var också väldigt trevligt bortsätt från att många var totalt döda!

Nu är det dags för jobb igen så tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0