Sorry chefen jag kan inte komma till jobbet idag för det spöregnar....

...det skulle ju kunna komma från Kissie, men tragiskt nog kan det komma från mig också idag.. jag hatar praktiskt taget regn!!! Sen har jag precis duschat och känner inte för en dusch till. Jag äger inte ens ett paraply. Jag ska försöka få honom att hämt mig efter allt pappersarbete jag gjorde åt honom igår :)

Annars är det Fredag, alla jublar.. Själv jublar jag inte för nu väntar hela helgen med jobb!
Ikväll ska iallafall jag och baby upp till heron och käka och titta på baksmällan II. Äntligen! Mina knän är täckta av två stora blåmärken från min överraskningsfest. Jag ser ut som ett lekfullt barn på 4 år som ramlat stup i kvarten. Men det är väl lite charmigt på en 20 åring kanske ;)

Nej nu ska jag ringa chefen och tigga skjuts, hihi.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0