Jag mår som fisken i vattnet!

jag är förskräckligt dålig på att skriva här, men jag skyller på jobb och sommar! I fredags var det midsommar och den firades hemma hos Simon i strängnäs, mycket trevligt måste jag säga och bara härliga människor. Kvällen fortsatte vidare för folk och även för mig, men jag kom inte längre än till sängen ;)




Lördagen mådde jag förskräckligt dåligt men jag hade även en mycket bra dag med massa härligt häng och även madde kom på besök till mariefred!
Igår sov jag till 13.00 innan jag gick upp och gjorde ett ryck i lägenheten. Diska, torka, damsuga och skura. Glad kille hade man iallafall när han kom hem :) Sen åkte vi iväg och storhandla mat i strängnäs innan vi intog vår plats i sängen med tre kronor. Vi är redan inne på andra säsongen, bara 9 stycken kvar.

Idag har jag jobbat hela dagen och kom nyss hem från en löprunda. Jag har legat nere med träningen ett tag nu så detta var för jävla jobbigt. Men ska försöka sparka ut mig själv varje dag nu fram till fredag. För vad gör jag då? Jo jag lämnar er och åker till Turkiet :D det ska bli så fruktansvärt skoj och skönt!!!!!!


svettig tjej!

Nu ska jag laga kotletter och vänta på att min älskling ska komma från jobbet. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0