attitude



Min helg har verkligen varit underbar! ..och den är inte slut än. Idag ska jag bli klar med Studieuppgiften hade jag tänkt och sedan ska jag sticka iväg och dansa i eftermiddag. Kvällen bjuder på både solsidan och bb. Det kan ju inte bli en bättre dag?! Mitt humör är rätt stabilt, men hujedamej vad det går upp och ner pågrund av den där förbannade salstentan som väntar nästa torsdag. tentaångest så det bara ryker om det!

Jag är imponerad av mig själv att jag inte varit ute i helgen. Jag var riktigt nära igår när Eddie och hans kompis satt och drack lite hemma hos mig och försökte övertala mig och natalia att följa med upp till 25 års festen. Åh det var såååå nära att jag gav efter, men jag tog tillslut mod till mig och se nej och körde ut dem innan vi skulle ändra oss ;)
Men på Onsdag ska vi bannemej ut!

Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet, hoppas ni mår bra! Ta hand om er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0