Det närmar sig den stora veckan

Jag har haft en riktigt bra helg måste jag säga.. Mycket plugg men även lite äventyr. Bra blandning! Gårdagskvällen vart lyckad bortsätt från att man inte pallar trycket lika mycket som förr. Fick världens huvudvärk redan vid början av kvällen och var tvungen att avsluta den redan vid ett då jag gick hem. Lokalfesten var trevlig och mycket nya ansikten. Alltid lika roligt..

Idag har vi pluggat hela dagen verkligen, och vi har precis avslutat för att avrunda med söndagsmys. Jag har mina hjärtegull här bredvid mig i soffan och vi väntar nu på sista avsnittet av solsidan och senare big brother.

Veckan som kommer består enbart av plugg och två tentor och sen är äntligen denna kurs avslutad. Kan inte förklara hur skönt det ska bli!!

Ni får en ha en bra söndagskväll allihopa! puss o kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0