"Drick-det-här-och-klara-tentan", finns det något sådant?!

Dagarna går hemskt fort, det är bra när det gäller att veta att kursen snart är över...men det är inte bra att veta att tentan snart knackar på dörren. Jag har iallafall samlat mig från igår och är lugnare idag :)
Jag har absolut inget roligt att berätta under dessa dagar för tror inte ni vill höra på mitt pluggnäll!
Ska iallafall iväg och träna idag och även iväg till incita AB för att skriva på kontraktet för lägenheten jag bor i just nu.

Annars är det rätt rörigt med allt som heter boende i någon form. Lisette har fått egen lägenhet och ska flytta ifrån oss vilket gör att vi kommer stå helt utan möbler för allt är hennes. Men eftersom jag har världens bästa mamma & pappa så ska de komma med alla mina möbler i april! Vi behöver liksom ha allt hit, mattor, bestick, stekpannor, brödrost, kastruller, oshyvlar, glas, matbord och stolar... ja allt ni kan tänka er att man har i ett hem. Tur att jag har det mesta då :)

Nej dags att kila iväg mot storken för återigen brottas med våran hemtenta! puss o kram!


bill och bull, på äventyr! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0