En bra Lördag!

Trodde jag skulle dö idag på träningen eftersom jag inte tränat på några dagar och min kropp inte är 100 % än.. Men shit vad kul det var.. Vi körde ett puls konditionspass och musiken var verkligen pricken över i:et. Inte nog med att han som höll passet var skapligt snygg ;) .. Svettiga män det är något speciellt med det....

Nu har jag iallafall laddat på med energi till hundra och håller på att laga mat. Sen blir det dusch och fix för att sen anslutas med tjejerna mina. Runt åtta ska vi möta upp eddie och hans kompisar för att sedan tillbringa kvällen på en lokalfest och sen avslutar vi med utgång. Jag har good feelings inom mig idag och jag har bestämt mig för att jag inte tänker lägga ner onödig tid på att fundera på vissa saker. det blir som det blir helt enkelt :) Jag måste tänka på mig själv först och främst för att må bra...

Nej dags att mata magen, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0