En solig söndag!

Har haft en kanonvecka när älskling har varit här, vi har hunnit med hur mycket som helst och han har även fått träffa alla mina vänner. Vilket var uppskattat från båda hållen och det gillar jag. Nu har jag varit och sagt hejdå till honom vid tågstationen.. Alltid lika jobbigt att säga hejdå! och speciellt nu när jag vet att det kommer dröja minst 3 veckor innan nästa gång vi kan ses. Skitungen åker ju till teneriffa imorgon och barcelona veckan efter att han kommit hem därifrån, ååh jag är inte ett dugg avundsjuk på honom!!
Jag har tre hårda pluggveckor som väntar mig, studieuppgift 3 och 3 tentor ska göras. Men jag ska verkligen lägga ner all tid jag har för att klara av detta. Skulle vara så skönt!

Och tro det eller ej men nu ska jag gå och plugga i biblioteket...på en söndag!
Annars är det himla skönt med söndag, träna och solsidan senare ikväll!

Kanonfint väder har vi här också, strålande sol och 3 plusgrader. Det känns som våååår! :)

nej nu måste jag kila, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0