.......

jag är så trött....
jag är så trött på att vakna upp varje morgon och var jättetrött, jag är trött på att jag varje dag äter mig till döds och blir iallafall aldrig mätt, jag är trött på att det inte finns ett enda sammanhang i denna kurs och jag är trött på att jag måste jobba ihjäl mig i sommar när jag egentligen behöver ledigt för att orka med resten av studierna. Jag är trött på att jag sover förjävla dåligt om nätterna (har aldrig gjort i hela mitt liv).. ska det fortsätta och hålla på såhär med denna trötthet, aptit och sömnsvårigheter så kommer jag förmodligen bränna upp mig själv. Allt ska bara funka, punkt slut!

Men i övrigt är jag glad!! :) Nu ska jag ta mig kraft och kliva ur sängen och äta frukost. Har bannemej ont i varenda kroppsdel..

puss o kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0