Everybody wants a thrill

Lagom utvilad idag också! Vi körde plugg fram till 18 igår och sen la vi ner och åkte iväg och hämta pizza och köpte lite godis. Resten av kvällen blev det mys och girl stuff. Och vi skulle ju egentligen inte gå ut i helgen för vi måste egentligen plugga till tentan. Men det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker få mig till en människa jag inte är. Jag har 5 dagar kvar innan tentan att plugga till, så varför ska jag låsa mig hemma en lördagkväll när jag iallafall sen slutar plugga vid åtta? Det är omöjligt att sitta natt och dag för då lär man sig iallafall inget. Jag behöver komma ut, härifrån lägenheten och bara strunta i allt för en kväll.

Men innan dess ska jag både plugga och träna..

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0