första mars!

Jag hade måndagsmys med mina två tjejor igår kväll efter träningen, så det blev ett riktigt bra avslut på den måndagen!
Min mamma hade änglavakt igår, hon hade lika gärna kunnat vara döda nu. Hon krockade med en älg som mosa hela rutan på bilen. Tur att hon inte hade mötande trafik eftersom hon fick sladd och kom över på den andra vägbanan. Åh fy jag ryser fortfarande när jag tänker på det!!! :(

Idag har jag två redovisningar typ, eller en ordentlig och ett reflektionsseminarium.. Min älsklinga är påväg hit och jag längtar så efter honom. Ska möta honom vid tågstationen 14.30 idag!!! jiiiiiiiii..
Nej dags att göra säg färdig för dagen mina rara, puss!

Kommentarer
Postat av: Siri

Ush!! Skönt att hon mår bra, var det på vår väg? =/

2011-03-01 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0