Gör allt för att smita från pluggandet



sliten tjej...



Någon mer än jag som ser att jag behöver tvätta håret ... ska bara köra järnet på ett spinningpass först! Sen lovar jag er att jag ska duscha :)
Jag skulle plugga ja, och det har jag gjort.. men väldigt lite! Jag och Lisette har städat hela lägenheten, eller ah mer hon men jag har städat badrummet och mitt rum. Sen har jag tvättat och bytt rent i sängen. Pratat i telefon och lite telefon till och lite sms och lite lunch och sen lite kaffe... jaaaa det finns alltid saker att hitta på som gör att tiden går och viiips så försvann tiden för plugget.. jag är inte så dum jag inte ;) typ som en barnunge som kommer med bortförklaringar varför man inte har hunnit städa rummet... men ibland måste man få smita!

dags för spinning, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0