Helt otroligt!

Tentan är gjord och jag tror det kändes bra :) Så jag hoppas jag klarar den!! Det är bara att vänta 3 veckor på resultatet...Men herregud så skönt att ha avslutat denna kurs. Nu har vi 3 dagar ledigt där vi inte behöver plugga ett piss utan bara festa loss med massor av tentaslask. Och jag lovar att denna helg kommer bli helt galen!!!!

Har varit ute och käkat på restaurang ikväll med världens underbarast människor och sen har the fantastic four varit på bio. Vi såg Hur många lingon finns det i världen?
Det går inte att beskriva i ord vad den filmen gav mig för känslor. Har aldrig gråtit och skrattat så mycket till en film som jag gjorde till denna. Vilka helt underbara människor, jag skulle verkligen göra allt i världen för att jobba tillsammans med dem.

Nu ska jag ha myskväll så mer av mig får ni inte ikväll. Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0