Helt slut

Det känns som min kropp ska falla isär. Jag är helt slut och skulle behöva sova ett helt dygn!! Fy hur ska jag orka med denna dag?! Jag ska införskaffa mig en termos som jag kan ha kaffe i hela dagarna. För skulle ni veta hur mycket pengar jag lägger på koppar kaffe så skulle ni bli chockade. man dricker väldigt mycket om dagarna för att hålla huvudet i gång. Och när det är riktigt mycket så tar jag till godiset för att höja blocksockret. Det har pappa lärt mig att jag måste göra för att orka! jaja idag är jag trött och kommer få kämpa mig igenom dagen..

I eftermiddag är jag hundvakt för Lisette ska jobba så jag ska ha hand om Saffi :) mysigt .. men bara för det ska det spöregna! Inga mysiga vårpromenader här inte :P
Nej gud nu sitter jag bara och glor här, måste iväg. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0