hopplöst

Då var vi äntligen klara med hemtentan och den är nu inlämnad!! Vilken lättnad.. Nu hoppas vi bara på att den är godkänd också :) Nu väntar oppunenttentan och sen salstentan nästa vecka..

Jag skulle ju egentligen ut ikväll, men min kropp är för svag... Jag orkar inte! Vet inte vad som händer.. men har varit svimmfärdig nu på eftermiddagen igen. Så jag och tjejerna tog vårt sunda förnuft och bokade in en myskväll istället. Det blir grönsaker och dipp, och lite godis på det .. och sen en bra film förstårs!!

Har nyss tryckt i mig en halv kaka mörk choklad. jag får inte stopp på mig själv! jag mår inge bra alls.. nu ska jag gå och tjura lite innan tjejerna kommer. jag behöver tjura!

adjööööö

Kommentarer
Postat av: Mamsen

en liten uppiggande sång från din moder

melodi från emil i lönneberga jag tror du vet hur den går

puss och sjung den jävligt högt

Upp och ner Ner och upp grisen gal i granens topp

pigg och trött, nytt och nött

livet suger fett

Men en morgon känns det lite bättre solen värmer tentorna är slut

Arg och sur, fri i bur regnet öser ner i skur

en dag bott nästa topp

livet suger fett

Goda tankar finns det av i massor

dränk all dynga i ett glas med saft

Lev och njut, få ett skjut du är ung och vacker

tacka gud för din kropp

livet rockar fett

2011-03-16 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0