Intensivt!

Herregud vad pumpad jag är med fakta!!! Trodde aldrig det kunde röra sig om så mycket i en sådan liten del av kroppen.. Men jag kan nog tacka mig själv för att jag tycker sådant här är intressant för vet inte om jag hade klarat av att läsa denna kurs om jag inte gjorde det. Vet knappt nu hur jag ska hinna lära mig allt på 5 veckor?! Snacka om att jag kommer kunna hela kroppen utan och innan på både svenska och latinska om 3 år.

Sitter och planerar inför sommaren, det är så sjukt mycket som måste fixas och bestämmas. Jag önskar jag kunde klona mig, hade varit så mycket enklare i min situation.. Ska fortsätta här och sen sticka iväg och träna vid fem.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0