Jag har gjort ett kap!




Ni känner säkert till att jag jämt håller på med mina naglar, filar, klipper, målar och jaaa allt möjligt... jag har oftast fransk manikyr men jag tycker det är grymt tråkigt att måla och det tar evigheter för det att torka... och så idag när jag var och handla hittade jag en fet liten vit manikyrpenna.. Det slog mig direkt att det där är bara skit, inget som funkar.. Men jag som ska handla allt jag ser köpte den iallafall och jag ångrar det inte en sekund. Var jätteenkelt att måla på och det torkade snabbt! Färgen täcker också. Något jag verkligen rekommenderar.

Köpt på Lindex för 99 kr
.. (Man målar inte under nageln som man gjorde med den första pennan som kom, man målar på nageln. Glöm inte topplack så det inte slits bort så fort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0