Jag vill ha soooool och jag är avundsjuk!

När en annan dör på träningspassen, alltid är trött och har plugg upp över öronen så får man ett sms " Sitter på balkongen på ett femstjärnit hotell och har havet som utsikt och dricker skumpa" och minuterna efter får jag ett mms och ett samtal från dominikanska republiken med bild på ett paradis. Jahapp vissa har det bra!! Jag är så himla avundsjuuuuuuk nu!!!!!

Är helt död efter träningen, märks att jag fortfarande är trött efter spinningen igår.. hujedamej!
Väntar på att ugnen ska bli klar så jag kan stoppa in en form med vitlöksmarinerad kyckling, mat mat mat..
Sen måste jag ta tag lite i pluggandet innan bb börjar.

Imorgon är dagen vi alla väntar på, eller iallafall jag ;) Semmeldagen, fettisdagen eller vad man nu vill kalla den. Huvudpoängen är iallafall semlor och jag älskar semlor. Vilken tur att de är gratis semlor i universitetsbiblioteket imorgon då. hihi semelfrossa redan.. är det begränsat hur många semlor man får äta på en dag eller?!

nej nu ska jag kolla till ugnen gott folk. puss o kram!


det är inte många månader innan jag också befinner mig i solen igen, turkiet med hela gänget! bokat och klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0