Konstiga drömmar

Godmorgon mina rara!!
Inatt har jag sovit som en stock och hade gärna sovit minst fem timmar till. Jag är hur trött som helst!! Ska försöka sluta kolla på bb om kvällarna för jag kommer inte orka med denna kurs om jag ska somna halv 12 varje kväll.
Har nämnt att jag drömmer en del nuförtiden, eller ja jag vet att man alltid drömmer..Men drömmar jag minns! Det är minst en ny varje natt. Oftast mardrömmar tyvärr, men det kan vara bra drömmar också :)
Inatt drömde jag att jag hade fått en bebis och hon låg och sov på mitt bröst ute i en solstol på gården. Helt plötsligt vaknar hon av att hon spyr massor och över hela mig. Stackarn hade blivit magsjuk.. och det dröjde inte mer än ett dag innan jag också var det ....

haha snacka om skum dröm?! vet inte vart allt kommer ifrån..
Har inte tid att sitta här längre utan måste gå och sminka mig, fylla på kaffe i termosen och packa för dagen. Den kommer vara lång känner jag på mig....

puss o kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0