Kontraktet skrivet

Det har varit en mycket intensiv dag men vi har även fått massor gjort!
Nu har jag varit och skrivit på kontraktet på den lägenheten jag bor i nu och ska även ta över räkningarna för hyra, internet, telefon och el.. Tur att jag kan sådant sen innan.. Men alltid är det lika läskigt att ha ansvaret om allting. Men lägenheter är ju helt underbar så här kommer jag stanna tills jag hittar en egen lägenhet som verkligen passar mina kriterier. Jag är ju lite kräsen av mig, men det kanske inte är så konstigt när jag bott i en toppen lägenhet i 2 år.

Nu måste jag sticka iväg och träna, hämta lite energi och även vila lite från studierna. Sen blir det hem och agera fru i köket för att sedan slå sig ner med studieuppgift 3. gud vad jag älskar mitt liv just nu, not!

jaja hoppas ni mår bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0