Let's rock

Riktigt kul igår och det slutade med utgång iallafall! Men det var så mycket roligare hemma hos eddie än ute på krogen. Jag gillar inte Vallen, det är inget drag där och ingen bra musik heller. Hemma hos eddie dansade vi och drack för fulla muggar och det förklarar min hemska träningsvärk i vaderna idag. Känns som jag har sprungit mil efter mil.. Så vi får se hur det blir med dansandet ikväll, det lär ju kännas. Men jag tycker om träningsvärk så det är väl bara att köra! ;)
Vi avslutade kvällen igår med en liten efterfest hemma hos mig, jag, linnea och eddie.. Jag bjöd på smörgåsar och vatten och satte på romantisk musik..

Eddie: Alex är det såhär du efterfestar? (jätte fundersam)
Jag: Haha ibland ... men ikväll är jag dödens död...

Sen kröp jag och linnea ner under täcket och eddie gick hem!

Idag har jag och linnea varit och solat, besökt systemet, handlat strumpbyxor och sen har jag även hunnit med att skypa med älsklingen och sovit i 2 timmar.
Nu har jag nyss duschat och ätit tacos och ska börja pingla mig. För ikväll ska det firas!!!
Det blir Palace med två våningar och tre dansgolv öppna.

puss o kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0