Lycklig!

Shit vad jag är på topp ikväll!! Kom nyss hem från ett danspass, Fuego.. Så fruktansvärt kul!! Den typen av musik är det bästa som finns, stil med latinamerikans och spansk. Rytmkänsla så det dänger om det.
Sen tackar jag mig åter igen att jag inte gick ut igår för det har resulterat i att jag pluggat i 5 timmar idag. Känns hur skönt som helst.

Nu ska jag laga lite mat och sen börja på mitt söndagsmys!
Imorgon kommer världens bästa jonas hem från teneriffa. dock får jag inte träffa honom förens om 2 veckor, men bara att han är hemma så man kan prata i telefon igen gör mig lite lugnare. ååh jag tror jag är in love!



Här har ni en låt vi dansade till ikväll, så nu kan ni ju svänga lite där hemma också...för det ska jag göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0