Lyckodag?

Att vakna upp och veta att man inte måste till skolan och sen inse att jag inte behöver plocka upp böckerna heller, det känns helt sjukt och underbart. JAG ÄR LEDIG!! 10 veckor har gått grymt fort och vi har endast 10 veckor kvar av denna termin. Då är det inte 3 år kvar utan bara 2 1/2 år kvar innan jag är färdig.. Åh herregud!!

Ska möta upp Linnea lite senare, vi ska gå på stan och strosa! Och solen skiner, det är kanon. Jonas kommer hem idag också, inte hem till mig utan hem till sverige och hem till sig. Så nu ska han allt få skypa framöver! Och en sak till, det är stora pengardagen.. kan detta vara min lyckodag? :)

Nej dags och kila, hoppas ni får en bra dag! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0