Lyckotisdagen!

Att vaknar upp av att solens strålar tränger sig in igenom persiennerna på morgonen är helt underbart! Hoppas på riktigt fint väder idag.. Dock ska vi ju ändå bara sitta inne hela dagen och ja ni vet vad, orkar inte ens nämna ordet. Har paus med träningen ikväll men ska istället börjar på studieuppgift 3 tänkte jag. Men jag läser en av vår litteraturbok nu som heter "Människobilder" delvis svår, men himla intressant hur olika typer av människor lever i sina världar. Jättesvårt att förklara för er, men ni kanske förstår vad jag menar? Hur som helst, boken är intressant!

Nej nu måste jag sätta lite fart, en semla väntar ju på mig i biblioteket :D

puss


Jag minns när jag gick på dagis och vi gjorde egna semlor, man fick en liten tärning mandelmassa och ett sprut grädde emellan sen var det stop. jag var alltid lika missnöjd! (mandelmassa ville jag ju gärna ha 4 bitar av) Men semlorna var nog de godaste jag har ätit! Allt gjorde vi från start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0