min mamma är saknad!

Jag har sett mamma i skype och jag är nästan gråtfärdig! Fyy nu insåg jag verkligen hur mycket jag saknar henne :( Har inte träffat henne sen första veckan i februari.. Att prata i telefon är verkligen inte samma sak som att se varandra.. Så därför har jag skapat ett skypkonto till min kära pojkvän som han ska få börja använda när han kommer hem från spanien. Jag fixar och fixar för att det ska vara så bra som möjligt :)

Har faktiskt fått gjort lite plugg ikväll, men tror det räcker så! Ska göra mig lite te och sätta mig och kolla på big brother hade jag tänkt. Sen ska jag försöka komma i säng skapligt så jag är pigg till imorgon.

För övrigt så har jag lyckats prata med två idioter på msn ikväll.. jag förstår inte vad det är för fel på vissa människor. Och alltid jag att tycka synd om människorna och stanna kvar och försöka prata dem till rätta. Men jag insåg att jag kommer nog aldrig lyckas med det så den ena fick bli raderad. tragiska människor.. och då vet jag ändå vem båda är!

nej puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0