Mina fina!

Jaa då var vilan över, men man kanske inte kan säga att vi vilat dessa dagar utan det har varit fullt ös hela helgen! Gårdagskvällen var kanon, riktigt kul! Schlagergolvet var min bästa upptäckt senare på kvällen..
Vi började hos helen och sen gick vi vidare på en riktig student förfest.. En förfest i en korridor! Till en början var det lite segt, men sen satte det fart som bara den och tiden bara sprang iväg och sen var det dags för krogen. Mycket lyckad kväll, och mina tjejer är världens bästa! Vad skulle jag göra utan er?!♥



Här har ni oss när vi har uppvisning för resten av folket!

Idag vaknade jag upp med linnea, lika mysigt som i förgår! Vi åt en god frukost och sen har vi bara tagit det lugnt hel dagen, kollat på en bra film och lite annat. Nu har hon åkt hem och nu har jag helen och natalia hos mig istället. Vi har ätit middag och sitter nu och myser i soffan.. Vilket vi ska fortsätta göra nu!

Imorgon sätter nya kursen igång, intensivt plugg i 2 veckor framöver.. Men det ska bli lite kul!
Hoppas ni får en mysig söndagskväll!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0