Mitt gull!

Natalia går in i hyllor och jag ska slänge ut cigaretten genom fönstret på bilen och så åker den tillbaka in i bilen och under sätet.. vad tror ni händer. jo det ryker!! Det var bara att stanna bilen och fiska efter en glödande cigarett.. Alltså vi två ihop är rena rama humorserien.. Hennes klumpighet gör mina tråkiga vardagar helt amazing!

Det blev middag på ikea idag, köttbullar, potatis och brunsås för 16 kr. Det kallar jag studentpris! Så nu kör vi frukost där 9.30 imorgon också ;) ha ha nej kanske inte .. Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det så himla lugnt!

puss!




Kommentarer
Postat av: Nalli

awh du är för söt! <3 Verkligen glad att jag träffat dig :D <3

2011-03-16 @ 00:05:06
URL: http://nalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0